Det kommer in en del frågor om hur man som förening anmäler sina medlemmar.
Vi fördrar att respektive medlem skapar sina konto eftersom de behöver godkänna villkor för publicering etc men det går även fint att administratören för en förening lägger in dessa medlemmar.
Börja med att gå in under Din Förening och lägg till användarna. Glöm inte att registrera alla fält för användaren, PSKnr, epost och mobilnummer är extra viktiga, och namn förstås.
Sen går du som administratör in under de tävlingar där du vill anmäla medlemmar och väljer föreningsanmälan. Sen trycker du lägg till för respektive medlem som du vill anmäla i respektive vapengrupp. För de som inte är vpg C så heter klassen man anmäler till A3, B3 etc.
För de där det skall registreras önskemål så väljer man efter registreringen att trycka på Registrerad och sen välja Redigera anmälan. Därefter kommer man till bilden där man kan registrera in önskemål. Se gärna Önskemål på starter om att just registrera önskemål.